Site logo

Esküvői weboldal

Több rugalmasságra vágysz, mint amit a papírmeghívók adnak? Félsz, hogy úgyis kidobja a vendégek nagy része? Nehéz megoldani a személyes átadást? Szeretnél környezettudatos lenni, és minél kevesebb papírt felhasználni? Szeretnéd egy helyen megkapni és átlátni a vendégek visszajelzéseit?

A tradicionális papír meghívó tökéletes helyettesítője, vagy akár kiegészítője egy esküvői weboldal!

Ha érdekel, hogy hogyan nézne ki egy oldal, akkor nézz rá erre a minta oldalunkra! 🙂

Miért legyen saját esküvői weboldalad?

  • Bármikor módosítható rajta bármi, nincs kőbe vésve a tartalma, amint elkülditek a megrendelést – akár az esküvő napján is tudtok rajta alakítani, ha éppen megváltozott a menü, vagy bármi más közbejött.
  • A “kiosztás” sokkal gyorsabb: minden meghívottnak el tudjátok küldeni online, így nem kell hónapok alatt összeszervezni a találkozókat a különböző városokban/országokban.
  • Sokkal több infó fér rá, mint egy bármilyen irányban kihajtogatható papír meghívóra – képek, a Ti történetetek, odajutás/közlekedés, szállás, és amit még szeretnétek:)
  • A visszajelzéseket megkapjátok saját email címetekre (vagy ahány email címet megadtok, mindegyikre), így nem kell kockás füzetben vezetnetek a vendéglétszámot.
  • Olyan visszajelző űrlapotok lehet, amilyet csak szeretnétek! Az ételallergiától kezdve a szállásigényig mindent megkérdezhettek, így ezt sem kell egyesével kérdezgetni a vendégektől:)

Milyen gyorsan készül el?

Ha elküldtél nekünk minden fontos adatot (képek, szöveg), akkor 3 nap alatt el is készül a weboldalad! Ha nincs ennyi időd, mert valamiért nagyon sürgősen kell a weboldal, akkor sürgősségi felárral akár 24 órán belül is vállaljuk a weboldalad elkészítését!

Mennyibe kerül egy esküvői weboldal?

Attól függ, mennyire személyre szabott oldalt szeretnél.

A mintaoldalon láthatod, hogy melyik csomagba mi tartozik bele. Az ALAP csomag az Extra és VIP címke nélküli részeket foglalja magában (pontosan úgy, ahogy a mintaoldalon látod őket). Az Extra csomagba beletartoznak az Extra címkés részek, de már változtathatsz a színeken és a betűtípusokon is. A VIP csomagban pedig úgy állítjuk össze az oldalt, ahogy neked tetszik 🙂

Egy kis matek:) Nézzünk egy viszonylag olcsó, 400 forintos meghívót (aminél a legtöbb csak drágább) – ha csak 38 vendéggel számolsz, máris megéri az Alap csomagot választani, 76 vendégtől pedig már az Extra csomag is gazdaságosabb, mint a papírmeghívó. Ráadásul egyedibb is!

Alap csomag

Ha a legegyszerűbbet szeretnéd
29 900
  • Mobilbarát weboldal (olyan felépítésű, mint a mintaoldal)
  • Egy évi karbantartás + tárhely
  • Helyszín (térképpel) + dátum
  • Borítókép (a saját képetek)
  • Programterv
  • Max. 3 gyakori kérdés doboz
  • Alap visszajelző űrlap

Extra csomag

Ha személyre szabottat szeretnél
59 900
  • ALAP csomag tartalma PLUSZ
  • Max. 6 gyakori kérdések doboz
  • VIP visszajelző űrlap (általatok összeírt kérdésekkel)
  • a Ti történetetek
  • Képgaléria
  • Választott színek
  • Választott betűtípusok
  • Visszaszámláló

VIP csomag

Ha igazán egyedit szeretnél
99 900
  • EXTRA csomag tartalma PLUSZ
  • Egy helyett két évi karbantartás + tárhely
  • Korlátlan számú gyakori kérdések doboz
  • az utolsó GYIK kérdésből lenyíló infobox
  • Egyedi oldalfelépítés
  • Választható domain/url (nem feltétlenül .eskuvobrigad.hu a vége)
  • Akár 3 aloldal

Technikai tudnivalók

Domain / honlap url-je

Az alapbeállítás az, hogy a domaint mi biztosítjuk (így megspóroljuk neked a domain költségét és az ügyintézést), így a weboldalad címe így néz ki: amitszeretnétek.eskuvobrigad.hu. Egy példa, a mi saját esküvői weboldalunk: florageri.eskuvobrigad.hu

A .eskuvobrigad.hu elé azt tesztek, amit szeretnétek, a saját neveiteket, vagy bármi mást 🙂

Természetesen semmi akadálya annak, hogy saját domaint válasszatok, ebben az esetben segítünk ennek intézésében (a VIP csomagban a domain ára is benne van).

Tárhely

Mi biztosítjuk, ráadásul 1 teljes évig (VIP csomag esetén 2 évig) karbantartjuk az oldalt (technikai frissítések). Ez az árban már benne van! Ha 1 évnél tovább van szükségetek a weboldalra, az is megoldható, ezt jelezd nekünk az űrlapon a megjegyzés mezőben!

Rendeld meg a saját esküvőd weboldalát!


A megrendelés elküldése után emailben felvesszük veled a kapcsolatot. Ha minden mezőt kitöltöttél és minden egyértelmű, akkor küldünk egy számlát, ennek befizetése után indul a munka, és 3 napon belül át is adjuk a weboldalad! Ha még hiányoznak információk/kérdések merülnek fel, akkor ezeket emailben megbeszéljük, és ezután küldjük csak a számlát.

Ha bármilyen kérdésed merül fel, keress minket az [email protected] email címen vagy a jobb lenti sarokban a chat ablakban!