Esküvői weboldal
Több rugalmasságra vágysz, mint amit a papírmeghívók adnak? Félsz, hogy úgyis kidobja a vendégek nagy része? Nehéz megoldani a személyes átadást? Szeretnél környezettudatos lenni, és minél kevesebb papírt felhasználni? Szeretnéd egy helyen megkapni és átlátni a vendégek visszajelzéseit?
A tradicionális papír meghívó tökéletes helyettesítője, vagy akár kiegészítője egy esküvői weboldal!
Ha érdekel, hogy hogyan nézne ki egy oldal, akkor nézz rá erre a minta oldalunkra! 🙂
Miért legyen saját esküvői weboldalad?
- Bármikor módosítható rajta bármi, nincs kőbe vésve a tartalma, amint elkülditek a megrendelést – akár az esküvő napján is tudtok rajta alakítani, ha éppen megváltozott a menü, vagy bármi más közbejött.
- A “kiosztás” sokkal gyorsabb: minden meghívottnak el tudjátok küldeni online, így nem kell hónapok alatt összeszervezni a találkozókat a különböző városokban/országokban.
- Sokkal több infó fér rá, mint egy bármilyen irányban kihajtogatható papír meghívóra – képek, a Ti történetetek, odajutás/közlekedés, szállás, és amit még szeretnétek:)
- A visszajelzéseket megkapjátok saját email címetekre (vagy ahány email címet megadtok, mindegyikre), így nem kell kockás füzetben vezetnetek a vendéglétszámot.
- Olyan visszajelző űrlapotok lehet, amilyet csak szeretnétek! Az ételallergiától kezdve a szállásigényig mindent megkérdezhettek, így ezt sem kell egyesével kérdezgetni a vendégektől:)

Milyen gyorsan készül el?
Mennyibe kerül egy esküvői weboldal?
Attól függ, mennyire személyre szabott oldalt szeretnél.
A mintaoldalon láthatod, hogy melyik csomagba mi tartozik bele. Az ALAP csomag az Extra és VIP címke nélküli részeket foglalja magában (pontosan úgy, ahogy a mintaoldalon látod őket). Az Extra csomagba beletartoznak az Extra címkés részek, de már változtathatsz a színeken és a betűtípusokon is. A VIP csomagban pedig úgy állítjuk össze az oldalt, ahogy neked tetszik 🙂
Egy kis matek:) Nézzünk egy viszonylag olcsó, 400 forintos meghívót (aminél a legtöbb csak drágább) – ha csak 38 vendéggel számolsz, máris megéri az Alap csomagot választani, 76 vendégtől pedig már az Extra csomag is gazdaságosabb, mint a papírmeghívó. Ráadásul egyedibb is!
Alap csomag
Ha a legegyszerűbbet szeretnéd-
Mobilbarát weboldal (olyan felépítésű, mint a mintaoldal)
-
Egy évi karbantartás + tárhely
-
Helyszín (térképpel) + dátum
-
Borítókép (a saját képetek)
-
Programterv
-
Max. 3 gyakori kérdés doboz
-
Alap visszajelző űrlap
Extra csomag
Ha személyre szabottat szeretnél-
ALAP csomag tartalma PLUSZ
-
Max. 6 gyakori kérdések doboz
-
VIP visszajelző űrlap (általatok összeírt kérdésekkel)
-
a Ti történetetek
-
Képgaléria
-
Választott színek
-
Választott betűtípusok
-
Visszaszámláló
VIP csomag
Ha igazán egyedit szeretnél-
EXTRA csomag tartalma PLUSZ
-
Egy helyett két évi karbantartás + tárhely
-
Korlátlan számú gyakori kérdések doboz
-
az utolsó GYIK kérdésből lenyíló infobox
-
Egyedi oldalfelépítés
-
Választható domain/url (nem feltétlenül .eskuvobrigad.hu a vége)
-
Akár 3 aloldal
Technikai tudnivalók
Domain / honlap url-je
Az alapbeállítás az, hogy a domaint mi biztosítjuk (így megspóroljuk neked a domain költségét és az ügyintézést), így a weboldalad címe így néz ki: amitszeretnétek.eskuvobrigad.hu. Egy példa, a mi saját esküvői weboldalunk: florageri.eskuvobrigad.hu
A .eskuvobrigad.hu elé azt tesztek, amit szeretnétek, a saját neveiteket, vagy bármi mást 🙂
Természetesen semmi akadálya annak, hogy saját domaint válasszatok, ebben az esetben segítünk ennek intézésében (a VIP csomagban a domain ára is benne van).
Tárhely
Rendeld meg a saját esküvőd weboldalát!
A megrendelés elküldése után emailben felvesszük veled a kapcsolatot. Ha minden mezőt kitöltöttél és minden egyértelmű, akkor küldünk egy számlát, ennek befizetése után indul a munka, és 3 napon belül át is adjuk a weboldalad! Ha még hiányoznak információk/kérdések merülnek fel, akkor ezeket emailben megbeszéljük, és ezután küldjük csak a számlát.
Ha bármilyen kérdésed merül fel, keress minket az info@eskuvobrigad.hu email címen vagy a jobb lenti sarokban a chat ablakban!