Sokan maguknak szervezik az esküvőt, és ezzel nincs is semmi gond, hiszen ezért jött létre az EsküvőBrigád, hogy az esküvőjüket saját maguk szervező Menyasszonyoknak segítséget nyújtson, ötleteket, inspirációt találhassanak. Vannak azonban olyan helyzetek, amikor jó döntés esküvőszervezőre bízni a Nagy Nap megszervezését – ez mindenkinek a saját személyiségétől, időbeosztásától, preferenciáitól függ.
Nagyon sokáig nem tudtam, mit szeretnék igazán csinálni az életben. Mi az a munka, amiben jó vagyok, ugyanakkor örömöt is okoz, lehetőleg nemcsak nekem, hanem másoknak is. Egy angol-francia bölcsész majd egy közgazdász diploma után jöttem rá, hogy ezeken a területeken soha nem fogok olyan munkát találni, amit igazán élvezek. Viszont amikor esküvőt szervezek, és végignézhetem azt az örömteli készülődést egészen a Nagy Napig, amikor látom Rajtatok a boldogságot, mert ez életetek legkülönlegesebb és leggyönyörűbb napja - ilyenkor igazán boldog vagyok.
A szervezés mindig is az én asztalom volt (szeretek mindent rendszerezni, átlátni - egyetemen az én könyveimből állt ki a legtöbb színkódolt kis post-it:). Az esküvőszervezés világába nagyjából 4 éve ástam bele magam, akkor jött létre az EsküvőBrigád, ahol a blog cikkekben igyekszem minél többet segíteni a szervező Menyasszonyoknak. Saját esküvőmet háromszor szerveztem meg (ugyanazt az esküvőt:D), úgyhogy az esküvői balszerencse adagomat már kimerítettem, körülöttem már csak szerencsés esküvők történhetnek:) Esküvőszervező tudásomat végül a hazai talán legismertebb esküvőszervező, Rátkai Timi kurzusán mélyítettem el és alig várom, hogy a Ti szolgálatotokba is állíthassam:)
Kérdésed van, vagy elakadtál? Ha magadnak szervezed az esküvőd, de belebonyolódtál, elakadtál, vagy annyi kérdésed lett, hogy már nem látsz ki közülük, akkor gyűjtsd össze és beszéljük át őket egy online találkozón – Ti kérdeztek, én válaszolok:)
Akár már egészen konkrét elképzeléseitek vannak, akár még csak az ötletelésnél tartotok, bízzátok rám nyugodtan a szervezést – így nem kell túl sok időt és energiát ölnötök a szervezésbe, inkább élvezhetitek a készülődést és a Nagy Napot nyugodtan, stresszmentesen.
Ha semmit nem szeretnél a véletlenre hagyni, akkor ez a Neked való csomag: az esküvő megszervezésén túl az egész Nagy Napon ott vagyok veletek és a háttérből korrdinálom az eseményeket, oldom meg az esetlegesen felmerülő problémákat úgy, hogy lehetőség szerint ti semmit ne érzékeljetek belőlük:) Reggel a legelső előkészületek kezdetére érkezem a helyszínre, hajnalban pedig utolsóként távozom, miután rendeztem a helyszínnel az elszámolást és a dekoros lebontotta a dekort. Természetesen alkalomhoz illő öltözetben érkezem, sőt, ha van valamilyen dress code/szín kívánságotok, annak is szívesen eleget teszek.
Az esküvőszervezési csomagok fix árasak, nem függnek a tervezett esküvő költségvetésétől vagy a vendégek számától. Az esküvő lebonyolításánál nincs időbeli megkötés, addig maradok Veletek, ameddig csak tart a buli, ha reggelig, akkor reggelig, és ezért semmilyen hosszabbítási díjjal nem kell számolnotok.
A személyes találkozók Pest megyén belül bárhol benne vannak az árban, Pest megyén kívül az útiköltség 50 ft/km, de igény szerint kiváltható bármelyik személyes találkozó egy online (Zoom/Skype/stb.) megbeszéléssel.
A helyszínbejárás minden esetben benne van az árban, lehet bárhol az országban.
Kérj egy ingyenes és minden kötelezettségtől mentes első találkozót és beszélgessünk az esküvőtökről:)
Flóra
© 2022 Minden jog fenntartva!
Írj nekem egy minden kötelezettségtől mentes beszélgetésért/találkozóért! Az első találkozás mindig egymás megismeréséről szól, csak ezután fogunk szerződni, ha úgy érezzük, jól tudunk együtt dolgozni, és megtisztelsz a bizalmaddal:)